ETT SVAGT HEJ

 
I skrivande stund ligger jag ganska obekvämt i sängen för att kunna skriva det här. Skärmen på min laptop dog nämligen för snart två månader sen, så framför sängen står en liten blå pall där jag har en dataskärm ihopkopplad till min, otroligt slöa, laptop. Varje försök jag har gjort till bildredigering dom senaste veckorna fungerar inte, då datorn lägger av och avslutar med att säga " bilden sparades inte ". Förutom detta har jag i två veckor legat halvdöd jag med, då en ordentlig förkylning tog mig. Den börjar dock ge med sig nu, men istället kom en vidrig mensvärk. Allvarligt, det var länge sen nu som jag hade så ont.
Men, för att komma ifrån allt dåligt nu - jag har skickat iväg ett cv ( efter mycket om och men från min dators sida ) som jag blev nöjd med, så nu håller vi alla tummar och tår. Jag har köpt dom första julklapparna ( för att försöka slippa undan " jag har inga pengar i december och januari " ). Jag har köpt flera fina klänningar den här veckan ( alla reor gör mig fattig.. ). Eftersom min dator är som den är så har jag istället riktat min uppmärksamhet till tv;n - vänner, pretty little liars och big bang theory. Mitt knä har blivit hyffsat bättre. Visst har jag sämre dagar också, det är klart, men i sin helhet börjar jag läka ihop igen. Jag har gjort en himla massa saft såsom äpple, apelsin och fläderbär. Och har också snickrat ihop en fågelmatare.
Det finns flera fulla minneskort med bilder som jag har att visa upp, och massa texter att dela med mig av. Men just nu får det vänta lite till, tills jag har en ny skärm. Men jag kommer tillbaka, för jag saknar detta. Något fruktansvärt, faktiskt.
 
 
 
 
 
border collie - borderjack - hundar - hundvalp - jack russell