VÅRKÄNSLOR

 
Sen igår kväll har jag suttit och rotat igenom min externa hårddisk efter foton att använda i en kalender. Och här sitter jag idag, på samma plats, och försöker välja dom bästa. Fönstret är öppet och jag fryser inte ens. Vårfåglarna sjunger i trädet utanför. Jag har hittat snödroppar som är på väg upp bakom huset. Vägen är torr och converse är ett helt okej alternativ nu. Ärligt talat, jag skulle absolut inte klaga på en sån här tidig vår. Tänk vad skönt att slippa kylan och slasket efteråt.
 
 
 
 
 
blomma - blommor - foto - fotografering - hundkex - natur - sommar - vår - vårkänsla - vårkänslor
Jessica

Ja, hjälp vad skönt det skulle vara med vår nu!

Svar: Åh, visst skulle det? Blommor som vaknar, torra vägar och solsken vore inte fel nu :)
Colder Weather

Amanda Lindstrand

Åh fin bild!

Svar: Åh tack! :)
Colder Weather

Lili

Vilken fin bild! Och alltså åh, jag hoppas verkligen att våren kommer tidigt i år. Eller åtminstone att snön och frosten inte återvänder. Skulle så gärna vilja ta ut min longboard igen. Och kunna använda skateskorna utan att både frysa och halka.

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag längtar till våren. Så det kan bli sommar någon gång.

Svar: Eller hur! Längtar efter att kunna packa undan alla tjocka jackor och kunna gå i tygskor igen :)
Colder Weather