WHEN YOUR MIND GOES BLANK

 
Igår spenderade jag i stort sett hela dagen med att städa. Dammsuga, moppa golv, byta mattor, fixa julpyntet, bädda rent sängen, tvätta, hämta mossa med hunden och fixa adventsstaken. Det behövdes verkligen en riktig storstädning. Idag sitter jag med lite idétorka, på dom flesta plan faktiskt. Hittar inga intressanta bilder att posta här, letar efter julklappar men har hittills bara tagit mig halvvägs. Det jag brukar göra när jag är stressad och behöver koppla bort alla tankar en stund är att baka. Så kanske ett par timmars julbak kan distrahera mig ett tag. Känner att jag behöver komma i julstämning snart, bristen på snö gör att det känns som oktober för mig.
 
 
 
 
inredning - jul - julbak - julkänslor - rosor - vinter
Emelie - Tävling på bloggen -

Kika gärna in min blogg, tävlar ut en valfri vara från byebra, och det kommer en ny tävling varje söndag som en adventskalender + julafton och nyårsafton :)

Josefin

Vilken fin bild! :)

a n n i k a

Så fint!